واکسن شش ماهگی واقعا سخت میگذره😵‍💫🥺

۶ پاسخ

برای دختر من خیلی سخت گذشت

نه برای پسر من ۴ماهگی سخت بود

ای وای نگو 14رپز تب بالای 38😭😭😭😭😭😭از ترسم واکسن 18 ماهکی رو نزدم الان 20 ناه داره

برا پسر منم سخت بود

واقعا؟؟🥺

اره برا بچه های منم شش ماهگی سخت بوذ

سوال های مرتبط

مامان 🧚‍♀️yasna🧚‍♀️ مامان 🧚‍♀️yasna🧚‍♀️ ۱ سالگی
مامان دوتا فندوق مامان دوتا فندوق ۱۷ ماهگی
مامان گل پسر مامان گل پسر ۸ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۸ ماهگی
مامان برسا مامان برسا ۸ ماهگی
مامان نیهاد مامان نیهاد ۱۶ ماهگی