۱۱ پاسخ

ایشالله که سبک باشه برای دختر قشنگمون ..

برای من خیلییییییی سخت بود واقعا واکسن سنگینی بود

ما که دیروز داشتیم و خیلی سخت گذشت
همش تب داره و بیقراره
انشالله برای شما سبک‌باشه

برام راحت بود خیلی اصلا چیزی نفهمید

من دخترم ۴ماهگی اذیت شد ۶ماهگی نه راحت بود

برای بچه ها متغییره...این دفعه مراقبت بیشتره چون ترکیب واکسنش هم سیاه سرفه توشه هم آنفولانزا

من دخترم دو ماهگی چهار ماهگی خیلی اذیت شد اما 6ماهگی خیلی راحت بود براش

برا هر بچه ای متفاوته من ک اسیر شدم😭😭😭

راحت ترین بود برای دخترم
فقط بعدش چند روز بی اشتها بود

من امروز دخترمو زدیم همون لحظه گریه کرد اومدیم خونه اصلا انگار نه انگار ..آره سبکه واقعا تو چهارماهگی بغلش میکردم جای پاش فشار میومد سریع گریه میکرد اما امروز اصلا

نا بابا پاراکید سر وقت بده کمپرس سرد و‌گرم بذار انشالله سبک باشه

وای منم پس فردا داریم میترسم . میگن سبکه دیگه نمیدونم

سوال های مرتبط

مامان گل پسر مامان گل پسر ۸ ماهگی
مامان 🧚‍♀️yasna🧚‍♀️ مامان 🧚‍♀️yasna🧚‍♀️ ۱ سالگی
مامان چش رنگیه مامان مامان چش رنگیه مامان ۱۵ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۸ ماهگی
مامان برسا مامان برسا ۸ ماهگی