عزیزم یه پولی باید بدی از اون طرفم یا هر سال یا ماه ب ماه باید پول بدی
برای وقتی ک خدایی نکرده اگه بچه تو بزرگ سالی مشکلی خونی براش پیش اومد با اون خون درمان میشه
برای چی این کارو بکنی
اگه اصفهان هستی زنگ بزن ۱۵۹۰بهت میگه از ۳۲ هفته ب بعد زنگ بزنی ثبت نام کنی
بعدم بری ساید بهرویان دات آی آر موارد منع قرار دادو بخونی اکه اوکی بودی میتونی ثبت نام کنی
باید بری بانک خون کامل برات توضیح میدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.