تنشون سالم انشالله دوتا بزرگ کردم نصف موهام سفید شد از استرس و دلواپسی بعد ۷ سال دوباره اوردم باز هم استرس هاش شروع شد
نه من شیر خودم میخوره کمکی نگرفت هر کار کردم
حالا با شیشه میشه به زور داد سینه رو نه
آخه تازگی ها خیلی کم شیر میخوره قبلا همش باید سینه تو دهنش باشه اما حالا نه دوساعت اونم در حد ۱۰ دقیقه
خیلی دوس داشتم دوماه ۶ باشه تمام تلاشم کردم نشد
من دخترم بدو تولد ۳۲۰۰ بود الان ۵۵۰۰ به نظرت خوبه ؟
سر ساعت استامینوفن بهش بده بعد یه کم استامینوفن بزن دور واکسنش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.