انشاالله خدا دامنتو سبز میکنه
انشاالله خدا خودش درست میکنه عزیزم باردار اولت هست با نه بچه دیگه هم داری
مگه چند ساله باردار نشدی
منم اول باردارشم دوقلو تا 6ماهگی رفتم بعد سقط شد بعد رگه سرم بسته شد یک ماه بستری بودم توی ای سی یواز برج دو که مرخصم شدم رماتیسم گرفتم
عزیزم برو زیر نظر دکتر احتمالا تنبلی تخمدان داری
تازه دوتا تست مثبت هم دارم امروز وپری روز منفی شد
اخی ابجی منم صب زدم منفی شد 11روز تاخیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.