۶ پاسخ

سوپرامیل که خیلی خوب منم میدم کمکی

توجه ❗️ توجه ❗️

📌تخفیف ویژه ماه رمضان تا عید نوروز
فقط و فقط با ۵۰ هزار تومان😲

سلام سلام
آتلیه آنلاین 📸
بااستفاده از برنامه های تخصصی 📨
بدون استفاده از هوش مصنوعی😌
ماهگردای کوچولوتون رو درست میکنیم 👼🏻🤩

خودتون میدونین که هوش مصنوعی چهره رو حتی جزئی تغییر میده ،بنابراین ما از هوش مصنوعی استفاده نمیکنیم.
رضایت شما ازراحتی ما مهمتره🌷🙏🏼

پس باخیال راحت ، عکسهای قشنگ دردونه تون رو به تیم ما بسپارید و دیگه دغدغه ی تزئینات ماهگرد نداشته باشین☺️

با انواع و اقسام تم های نوزادی ماهگرد
دخترونه🎀
پسرونه🧢
حتی ست با لباس کوچولوتون😳😎
وهمچنین تم غذاخورشدن🥕🌽

کاملا طبیعی و واقعی ✌️🏻

الان بااین وضع اقتصادی بااین قیمت فوق العاده هیچ آتلیه ای رو پیدا نمیکنی اینقدر ارزون و ترو تمیز دربیاره🤤

👩🏻‍💻عکس شما بعداز انتخاب درست میشه برای شما فرستاده میشه اگه مورد رضایت واقع شد ، هزینه رو‌پرداخت میکنید🫱🏻‍🫲🏻

🦋برای سفارش ادیت عکس لطفا به آیدی زیر در روبیکا پیام دهید. @aazzhhz

اپتامیل پرونوترا خیلی خوبه من روزی ۴ بار میدم ب پسرم وزن دهی خوبی داره

شما سوپرامیل میدی بچتون در روز چند بار پی پی میکنه؟

منم در حال جستجو هستم که چه شیرخشکی وزن دهیش خوبه باشه🤣
بچم منم وزن اضافه نمیکنه بهش آپتامیل پرونوترا میدم الانم به سختی گیر میاد

سوپرامیل ک میگن وزن دهیش خوبه. هرماه چقد اضاف میکنه؟

سوال های مرتبط