کیا دادن این قطره ب نی نی هاشون خوب بود راضی بودین؟؟

تصویر
۹ پاسخ

وای واسه پسر من که بهترین بود عالیهه

برای پسر من تاثیر نداشت

دکتر ب پسرم داد بی فایده ی دکتر دیگ بردمش اینو قبول نداشت و قطع کرد

من به دخترم میدادم ولی فایده نداشت

منم موقع دلدرداش میدم
البته دلدرد و کولیک شدید نداره
بعضی وقتا که نفخ جمع میشه تو شکمش یا یه کم میپیچید به خودش میدم
خوبه راضیم

برای چیه؟

برا چیه این قطره ؟

منم دارم میدم

من میدم خوبه

سوال های مرتبط

مامان آریا👶🏻💙 مامان آریا👶🏻💙 ۷ ماهگی
مامان گل پسرمامان💙 مامان گل پسرمامان💙 ۱۱ ماهگی