۵ پاسخ

من پدیا بست میدم

اره منم میدم راضیم

بهداشت داد من ندادم گفتم شاید به درد نمیخوره

آره خیلی خوبه چون‌ طعم داره. بچه ها دوست دارن طعمش شیرینه

من به دخترم این قطره رو میدم خیلی خوب میخوره اینو طعمشو دوست داره پرتقالیه

سوال های مرتبط

مامان کیان مامان کیان ۱۴ ماهگی
مامان آریا👶🏻💙 مامان آریا👶🏻💙 ۷ ماهگی
مامان شیرین عسلا مامان شیرین عسلا ۱۴ ماهگی
مامان جوجه طلایی🫀🧿 مامان جوجه طلایی🫀🧿 ۱۲ ماهگی