بخیه ها طبیعی چند روز طول میکشه خوب بشن؟.!؟؟(

۷ پاسخ

عزیزم من زایمان اولم طبیعی بود
حقیقتا تا دوماه بد بودم
ولی خب بعد ۳۵ روز به یه حال خوب نسبی رسیدم که بتونم پاشم و فعالیت کنم

برا من دو هفته اولش خیلی سخت بود ولی بعدش دیگ خودش کم کم میفته تا چهل روز کاملا خوب میشه

من زایمان قبلیم تا ۲۰ روز همشون افتادن.

برا من یه ماه

شما چند هفتتون بود که زایمان کردید؟طبیعی سخت بود؟

سوال منم هست🤕تازه من دیروز بخیه خوردم

چهل روز تا دوماه

سوال های مرتبط