۲ پاسخ

من با فیبروم ساب موکوزال داخل رحم که تا آخر بارداری یازده سانت شد حین بارداری اذیتم نکرد ولی بعد از زایمان به شدت خونریزیو درد زیاد دارم بعد چهار ماه هنوز , گویا سایزش بزرگ شده فشار زیادی میاره

من بیشتر از ۱۳سال فیبروم داشتم که سابسروزال بود اندازه اش ۳۵میل بود وتا بارداری اولم اصلا اذیت نداشتم ولی تو بارداری اول که به توصیه پزشک ها بود شدیدا بزرگ شد و ماه ۵ درد شدید داشتم و لکه ببنی و مشکوک به آپاندیس که عمل شدم و بعد عمل زایمان زودرس و بچه نمود ،بهمن‌پارسال فیبروم ۸۰میلی رو عمل لاپارسکوپی کردم که عالی بود و الان باردارم❤️جراح خوب انتخاب کن حتما

سوال های مرتبط

مامان نی نی مینی 🪺🍒 مامان نی نی مینی 🪺🍒 هفته شانزدهم بارداری
منم مامان میشم منم مامان میشم قصد بارداری
یاسا یاسا قصد بارداری