۱۳ پاسخ

پسر من هنوز ۶۰تا میخوره بیشتر وقتا ۳۰ تا 😐💔

اره عزیزم هرچقدر میخوره بده

چی ویتامینی میدی ک اشتهاش زیاده🥲بچه من ۳۰ تا رو ب زور میخوره

لارا یک هفته دیگه ۶ ماهش کامل میشه هنوز ۶۰ سی سی میخوره 🤨
چیییی بشه دیگه چقدر گرسنه باشه ۹۰ تا به زور بخوره

من پسرم خیلی که بخواد بخوره ۹۰تاس😕 همونم کامل نمیخوره. همین الان واسش درست کردم نخورد خوابید باید بریزمش دیگه😐

دیگه شیر خودتو نمیدی؟ من که همون یکم کمکی که میدادم هم تعطیل شد. انگار با مال خودم سیر میشه از دو و نیم ماهگیش حدودا

من دارم 75 تا میدم بعضی وقتا90 تا،پسرم رفلکس شدید داره بیشتر بدم همه رو استفراغ میکنه...🥲البته وزنش نرماله خداروشکر هفت کیلوعه تازه واکسن چهارماهگیشو زدم

پسرت دندون درآورده یا نه چون لثه ش ورم داره

جوووون دلمممم فدای خنده هاش😍🧿😘

من داره 6 رو تموم میکنه 120 میدم

چخبره چقد زیاد

من الان ۹۰ می خوره هر دوساعت و نیم وزنشم خداروشکر. اوکیه بیشتر که می خوره بالا میاره گاهی هم ۱۲۰ البته بیشتر از ۳ ساعت

هرچند ساعت یکبار شیر میخوره؟

سوال های مرتبط