پسر من هنوز ۶۰تا میخوره بیشتر وقتا ۳۰ تا 😐💔
اره عزیزم هرچقدر میخوره بده
چی ویتامینی میدی ک اشتهاش زیاده🥲بچه من ۳۰ تا رو ب زور میخوره
لارا یک هفته دیگه ۶ ماهش کامل میشه هنوز ۶۰ سی سی میخوره 🤨
چیییی بشه دیگه چقدر گرسنه باشه ۹۰ تا به زور بخوره
من پسرم خیلی که بخواد بخوره ۹۰تاس😕 همونم کامل نمیخوره. همین الان واسش درست کردم نخورد خوابید باید بریزمش دیگه😐
دیگه شیر خودتو نمیدی؟ من که همون یکم کمکی که میدادم هم تعطیل شد. انگار با مال خودم سیر میشه از دو و نیم ماهگیش حدودا
من دارم 75 تا میدم بعضی وقتا90 تا،پسرم رفلکس شدید داره بیشتر بدم همه رو استفراغ میکنه...🥲البته وزنش نرماله خداروشکر هفت کیلوعه تازه واکسن چهارماهگیشو زدم
پسرت دندون درآورده یا نه چون لثه ش ورم داره
جوووون دلمممم فدای خنده هاش😍🧿😘
من داره 6 رو تموم میکنه 120 میدم
چخبره چقد زیاد
من الان ۹۰ می خوره هر دوساعت و نیم وزنشم خداروشکر. اوکیه بیشتر که می خوره بالا میاره گاهی هم ۱۲۰ البته بیشتر از ۳ ساعت
هرچند ساعت یکبار شیر میخوره؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.