یچها کدوم‌واکسن بچه رو اذیت میکنه

۶ پاسخ

میگن شیش ماهگی نمدونم

من بعنوان مامان سه تا بچه میگم دو ماهگی و ۱۸ ماهگی
هرچند که فسقلی خونه واکسن دو ماهگیش سبک بود.۴ ماهگی هم کلا تا دو وعده استا خورد.تازه همراه با دندون هم بود ۴ ماهگیش

ب نظرم دو چون اولین واکسنشونه

میگن شش
چون بچه تحرکش به نسبت دو و چهار خیلی بیشتره و‌درد رو دیگه کامل متوجه میشه
اما همین شش رو هم شنیدم برا خیلیا سبک بوده

بچه با بچه فرق میکنه

فک کنم ۲

سوال های مرتبط

مامان دلانا🩷🦄 مامان دلانا🩷🦄 ۷ ماهگی
مامان قندعسل❤️ مامان قندعسل❤️ ۱۱ ماهگی
مامان رایان و ایرن مامان رایان و ایرن ۵ ماهگی
مامان تُپُلِ باباش مامان تُپُلِ باباش ۸ ماهگی