میگن شیش ماهگی نمدونم
من بعنوان مامان سه تا بچه میگم دو ماهگی و ۱۸ ماهگی
هرچند که فسقلی خونه واکسن دو ماهگیش سبک بود.۴ ماهگی هم کلا تا دو وعده استا خورد.تازه همراه با دندون هم بود ۴ ماهگیش
ب نظرم دو چون اولین واکسنشونه
میگن شش
چون بچه تحرکش به نسبت دو و چهار خیلی بیشتره ودرد رو دیگه کامل متوجه میشه
اما همین شش رو هم شنیدم برا خیلیا سبک بوده
بچه با بچه فرق میکنه
فک کنم ۲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.