کدوم‌واکسن ها سخت و سنگینه?.
واکسن رفلاکس کولیک

۴ پاسخ

سلام من واکسن دو ماهگی رو زدم فقط روز اول یه مقدار گریه کرد روز دوم هم یه مقدار تب داشت و زود خوب شد

من دیروز ۲ماهکی زدم خیلی برا بچم سخت بود همش تب ناله میکرد تا صبح بیدار بودم

۱۸ ماهگی

۲ماهگی
۱۸ماهگی سخته
۴ماهگی سبکه

سوال های مرتبط

مامان کیاشا مامان کیاشا ۴ ماهگی
مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 ۳ ماهگی
مامان هیلدا و هانا مامان هیلدا و هانا ۲ ماهگی