مامانا واکسن تاثیر داره به ریفلاکس و کولیک

۳ پاسخ

اگه تاثیر نداشت این همه بچه میزنن لابد تاثیر داره

والا ما واکسن زدیم دهنمون سرویس شد از رفلاکس مرررررردم و زنده شدم ۲ ماهه
از اون موقع دیگه شیر خوب نمیخوره ۲ ماهه ۴۰۰ گرم زیاد شده
مثل دیوونه ها شدم انقدر ادییت شدم هم من هم خودش چقدر بچه فسقلی دارو خورده😭😭
تب ب جونمه واسه واکسن ۴😭😭😭😭😭😭

نه نداره

سوال های مرتبط