اگه تاثیر نداشت این همه بچه میزنن لابد تاثیر داره
والا ما واکسن زدیم دهنمون سرویس شد از رفلاکس مرررررردم و زنده شدم ۲ ماهه
از اون موقع دیگه شیر خوب نمیخوره ۲ ماهه ۴۰۰ گرم زیاد شده
مثل دیوونه ها شدم انقدر ادییت شدم هم من هم خودش چقدر بچه فسقلی دارو خورده😭😭
تب ب جونمه واسه واکسن ۴😭😭😭😭😭😭
نه نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.