۶ پاسخ

من هر وقت میرم خونه مامانم یا مادرشوهرم بچه گریه رو شروع میکنه همون لحظه یک و نیم سی سی میدمش .بعد میزارم رو شونم راه میرم یکم گریه میکنه بعد آروم میشه بغل میکنم راه میرم می‌خوابه. خونه خودمون خیلی کم پیش میاد گریه کنه .

من راضیم

اره داره

برای بچه های رفلاکسی تاثیر نداره

منکه کلی دارو خریده بودم باید ببینی کدوم به بچت میسازه

بعضی ها دادن راضی بودن

سوال های مرتبط

مامان 𝘉𝘢𝘳𝘥𝘪𝘢👼🏻🍼 مامان 𝘉𝘢𝘳𝘥𝘪𝘢👼🏻🍼 ۱۰ ماهگی