۲ پاسخ

پسر من دل درد که میشه همش میخواد سینه تو دهنش باشه آروم بشه و همش زور میزنه
این پرخوری و زور زدن باعث رفلاکسش میشه

تا سه ماهگی اکثرا رفلاکس هم دارن چون دهانه مری به معده هنوز شل هست و بالا میارن مخصوصا وقتی کولیک دارن به خودشون میپیچن و فشار میدن بیشتر باعث میشه بالا بیارن

سوال های مرتبط

مامان گل دخترم مامان گل دخترم ۶ ماهگی
مامان پاستیل🍡🍼 مامان پاستیل🍡🍼 ۲ ماهگی