خانوما چی باعث کولیک و رفلاکس میشه؟

۱ پاسخ

کولیک ی چیز طبیعیه چون فعلا روده هاس بچه کامل نشده و درحال کامل شدن بهش میگن کولیک ک تا ۴یا ۶ماهگی درست میشه سعی کن بعده شیردادن حتما اروغشو بگیری تا اون گازی ک همراه شیر خورده خارج بشه تا دل دردش زیاد نشه رفلاکسم همینطور اسید معده میزنه بالا ب مرور درست میشه یا اگه زیاده شربت بدع

سوال های مرتبط

مامان گل دخترم مامان گل دخترم ۶ ماهگی
مامان پاستیل🍡🍼 مامان پاستیل🍡🍼 ۲ ماهگی
مامان جوجو🥹🌿 مامان جوجو🥹🌿 ۶ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۶ ماهگی