۸ پاسخ

من به دخترم دادم تاثیری نداشت کولیک ایز دادم خیلی خوب بود

من به دخترم میدادم برا کولیکش خوب بود
اما باعث شده بود شکمش کم کار کنه یکبار در روز اما گلاب به روت عین اب بود بوم خیلی اذیت بود دو روزه ندادم خیلی بهتره

من ازدیروزمیدم بچم ولی اینگاربدترمیکنه همش بالامیاره
فقط خواب اوره😂

بینهایت رفلاکس تشدید میکنه اصلا کلا مورد تایید دکترا نیست این قطره هرچند برا کولیک یکم موثره ولی ضررش بیشتره

به پسرم میدم رفلاکسش تغییری نکرده

این برا چی خوبه

ن خوبه همه چیو رفع میکنه

نه من دخترم رفلاکس ضدید داره میدم اوکی هست

سوال های مرتبط

مامان پاستیل🍡🍼 مامان پاستیل🍡🍼 ۲ ماهگی