خانما لبنیات باعث تشدید رفلاکس میشه؟

۲ پاسخ

عزیزم شما فانلینگ بودی دائم بعد سرکلاژ انتی بیوتیک استفاده کردی خوراکی و واژینال تا اخرش؟

بله عزیزم خیلی من یدونه بستنی خوردم بچم دوروز اذیت بود

سوال های مرتبط

مامان 🐬💖دخترنازم مامان 🐬💖دخترنازم ۱۷ ماهگی