۵ پاسخ

بلهههه

من اولی که دکتر به بچه داد .انگار بدتر شده بود به دکترش که پیام دادم گفت تا دوهفته سخته تا عادت کنه دیگه خوب میشه .راست می‌گفت الان شربت اس امپرازول برا صب ناشتا داده بهش میدم .کولیکز ام برا شبا

دکتر نداده از داروخانه گرفتم

منم میدم روزی یه بار بده مگه

منم میدم پسرم🤔🤔🤔اگر کسی گفت به منم بگید

سوال های مرتبط

مامان پاستیل🍡🍼 مامان پاستیل🍡🍼 ۲ ماهگی