سر شیشه ش خیلی کوچولو نیست؟ مامان نیلا و امیرعلی فرستاده اون خوبه برای پسر منم اونجوریه تازه شروع کردم شیرخشک میدم بهش
سر شیشه رو ابنجور بکش بالا
ولی چون بچت نگرفته دیگ نمیگیره
بعد ۳ماه دیگ نمیگیره اذیتش نکن
مثل شیشه دخترم هست منم موندم این شیشه سرش داخله باش یا بیرون سرش باش 😐
نمیگیره چون سر شیشه رو درست جا ننداختی ک هوا ردو بدل بشه بچه نفسش بند میاد
دختر منم اینجوریه به بدبختی شیرش میدم
عزیزم قسمت سیلیکونی سر شیشه رفته داخل...اونو بکش بیاد بیرون
تازه اینطوری شده ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.