۵ پاسخ

ن اذیت میشن دیگه

شورت و رکابی خریدم من براش ولی هنوز از پوشک نگرفتم یکم زوده ۲.۵ سال به بعد میگیرم

ن دیگ نمیشه ک

ن اذیتشون میکنه

نه من می‌خوام رکابی بخرم دیگه بادی نمیشه پوشوند

سوال های مرتبط

مامان ناردونه و نانا مامان ناردونه و نانا ۲ سالگی
مامان نینی مامان نینی هفته پنجم بارداری