۹ پاسخ

خطرناکه
زن عموم گرفت خیلی اذیت شد اما بچش سالم موند

آره سعی کن نری پیشش

خلی خطرناکه خدا کمکش کنه

من ابجیم گرفت تو بارداریش فکرکنم۱۲-۱۳هفته بود چندتااادکترم رفت همه گفتن باید سقط کنی مجبور شد سقطش کرد🥲
چون گفتن بیماری عفونتی هست بچه مشکل دارمیشه خیلی اذیت شد ابجیم

حتما بره دکتر

حتما بره دکتر عزیزم

بله تو بارداری خطرناکه

خیلی خیلی خطرناکه حتما بره دکتر

بره دکتر سه ماه اول میگن خطرناکه

سوال های مرتبط