۱۳ پاسخ

سلام من اصلن رعایت نکردم فقط حبوبات و از قبل خیس میکنم

من تا چارماهگی بعدش همهههه چی خوردم حتی سیر و پیاز خام

من هنوز نمیخورم

من همه چی میخورم
از همون اول
فقط ی هفته اول نخوردم

من ک دیگه الان رعایت نمیکنم😂

من اصلا رعایت نکردم🥲

من همه چی میخورم والافقط لوبیاونخودنمیخورم

منم میخورم
الان گوارششون بهتر شده مشکلی پیش نمیاد سه ماهه اولو باید رعایت کنی

من اصلا از روز اول همهههه چی خوردممم

من دیگه رعایت نمیکنم کخ

وااا
والا من تقریبا از بعد واکسن دو ماهگی همه چی میخورم... اینجوری بچه بد غذا میشه هااا

من که میخورم

من تا سه ماه تموم رعایت کردم وارد ۴ ماه شد کولیکش خوب شددیگه کم کم همه چی خوردم

سوال های مرتبط