۱۹ پاسخ

عزیزم کدوم آتلیه میخای بری من پرسیدم میگن سپیدارخودش لباس داره درسته یانه هزینشونپرسیذی

شکمامون همینقده

تصویر

من ۳۶هفته جاریم ۳۳

تصویر

من ۳۵ هفته رفتم

منم نگرفتم هنو میخوام مو رنگ کنم بعد بگیرم ، ولی دیروز رفتم اتلیه با جاریم ک با هم حامله ایم چن تا عکس گرفتم

شکم من ماه نهم درومد نگران نباشید بیرون میاد

من توی بارداری اولم ی هفته مونده به زایمان رفتم 😂 حالا به اون دیری نرو ولی ماه آخر فکر کنم خوبه

من ۶ ماه رفتم شکمم مشخص نبود یه چیزی انگار شکم مصنوعی بود گذاشت برام 😂😂

منک‌شوهرم‌دوقولو حامله انگاری 🤣 ولی شکمم اومده بالا قشنگ‌میتونم عکس بگیرم‌نمیدونم‌حالا برم آتلیه یا توخونه بگیرم با گوشی چون شوهرم دوس نداره هی نه میاره مگ‌اینک توخونه زورش کنم

من که استراحتم نمیرم بگیرم

من دو سه هفته دیگ میرم
یعد بهش میدم تا ادیت بزنه یکم شکمم در بیاره
چون میخوریم ب عید و احتمال زایمان زودرس دارم

وای منم نرفتم هنوز شکمم هم مشخص نیست اینقدری که بتونم عکس حاملگلیییی بگیرم 😂😭
ازاونورم استرس زایمان زودرس افتاده اگه کلا نتونم بگیرم چیییی🥲

😂😂اره والا من خودمو شوهرمو مقایسه میکنم
شکم اون از شکم من شکم تره😂😂

لباس جذب بپوش یه ذره شکم هم بیوفته توش قشنگ میشه

ن برو منم دیر رفتم کلی ورم کردم یهویی

دقیقا منم ندارم 😂😂😂😂 میزارم ۳۵ هفته اینا میرم

بزار هفتت بره بالا بگیر

وای منم به شوهرم همش میگم شکمم هنوز اندازه تو نشده😂مال تو احتمالا زودتر به دنیا بیاد🤣

نه بذار ۳۶ هفته اینا برو😂

سوال های مرتبط