۱۳ تومن بیمارستان نیمه خصوصی گرفت بیمه هم نیستم دکترمم گفت ۵ بده سوپرواریزر بیمارستان گفت ندین بهش غیر قانونیه منم ندادم.نه روزای اول در حد پریودی درد داشت بعدش خوب بود خوده عملم اصلا متوجه نشدم بیهوش بودم عمل راحتیه
۱۰ تومن نه درد نداشت بیهوش بودم بعدشم اوکی بودم
من کلا کلینیک خصوصی مال خود دکترم بود شد ۱۵ تومن ، یک و نیم هم نخ خارجی خریدم
ولی بعدش باید استراحت مطلق باشی
۵زیر میزی.۱۰بیمارستان ولی عصر قم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.