۳ پاسخ

مجرای اشکش بستس

ب دکترش بگو حتما

بعضی بچه ها مجرای اشکی چشمشون بستس .همینجوری اشک میاد یا گریه میکنن خیلی اشک میاد بعضی وقتا قی میبنده .
نباید اینجوری شه ولی گریه میکنن باید آبریزش بینی بگیرن در اصل .
قطره میده ب مرور درست میشه یکی دو ماه دیگ

اگه تا ۱ سالگی نشه معمولا عمل میکنن

ولی جای نگرانی نیست اصلا حتی عملش .ولی ۹۰ درصد ب عمل نمیرسه . دختر منم اینطور بود الان خوب شد

محراب اشکش بسته هست گوشه ی چشمش رو با انگشت تمیز ماساژ بده

سوال های مرتبط

مامان اورهان مامان اورهان ۱۷ ماهگی
مامان ♬• صدرا •♬ مامان ♬• صدرا •♬ ۱۳ ماهگی