مجرای اشکش بستس
ب دکترش بگو حتما
بعضی بچه ها مجرای اشکی چشمشون بستس .همینجوری اشک میاد یا گریه میکنن خیلی اشک میاد بعضی وقتا قی میبنده .
نباید اینجوری شه ولی گریه میکنن باید آبریزش بینی بگیرن در اصل .
قطره میده ب مرور درست میشه یکی دو ماه دیگ
اگه تا ۱ سالگی نشه معمولا عمل میکنن
ولی جای نگرانی نیست اصلا حتی عملش .ولی ۹۰ درصد ب عمل نمیرسه . دختر منم اینطور بود الان خوب شد
محراب اشکش بسته هست گوشه ی چشمش رو با انگشت تمیز ماساژ بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.