سلام
خانوما از علایم درد زایمان بهم میگید

۲ پاسخ

درد و فشار و انقباض هر ۵ دیقه یک بار میگیره هربارم شدید تر میشه

درد کمر شکم ول میکن میگیره شبیه پریودی ولی بیشتر و کوتاه ول میکن میکیره

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی💙🍼 مامان امیرعلی💙🍼 ۳ ماهگی