۵ پاسخ

منم همین مشکلو دارم

دختر منم همینجوری بود من چند دیقه پستونک میزاشتم دهنش ک آرامش بگیره بعد سریع پستونکو درمی اوردم سینمو میزاشتم دهنش.. وقتی دیدم اینجوریه و اینقد ب سختی شیر میخوره منم از پستونک گرفتمش

پسر منم هست ۴ـ۵ساعت شیر نمیخوره ..همش میگم گشنش نمیشه

پسر منم موقع خوتب میگیره وقتایه عادی گریه میکنه نمیگیره با هزار بدبختی میگیره بعد میخوره میخابه

سنتو گرسنه نیس برای همین

سوال های مرتبط