۴ پاسخ

دوماه بعد میریزن

تلویزیون گفت همون که تو ثبت احوال ثبت بشه کافیه

سلام عزیزم ببخشید میگم ک بچتون نوشتین ۱ سال و ۵ ماه این بچه تون چند روزه اس بچه شیر ب شیر اوردین؟منم بچم ۱ سال ۴ ماه باز باردارم🥲

اگر‌ تو بهداشت پرونده داشته باشی دیگه لازم نیست جایی ببری

سوال های مرتبط

مامان سامیار مانیار🥹 مامان سامیار مانیار🥹 هفته سی‌وهشتم بارداری