۱۰ پاسخ

۵۰۰کافیه
والا کسی که ۲۰۰میده انتظار زیاد نداشته باشه😐

400بده

تا ۵۰۰ زیاد هم هست ...

500خوبه

۵۰۰ تومن

من باشم یه باکس شکلات میبرم

۵۰۰ بسشه

کی اومده؟؟
اگه پارسال باشه ۵۰۰بده
ماهم بچه خواهرشوهرم چله ای بچم اومد ۲۰۰ داد ماه پیش من ۵۰۰ دادم

پونصد بده

با نرخ تورم 500هم زیادشه

سوال های مرتبط

مامان سلین جوجو ممد مامان سلین جوجو ممد ۱ سالگی
مامان کوچولو بچه مامان کوچولو بچه ۲ سالگی
مامان 👑جوجه طلایی→*← مامان 👑جوجه طلایی→*← ۱ سالگی
مامان شکر پنیر مامان شکر پنیر ۲ سالگی