۱۳ پاسخ

💞💞💞💞❤❤❤❤

انشالله که هرچی خیره عزیزم غصه نخور😢
خونریزی داشتی؟

عزیزم انشالا که باردار بشی بازم و سالم صحیح بدنیا بیاریش
قسمت نبوده 💔🥺🥺

قلبم هزار تیکه شده اولی ایست قلبی دومی فقط ساک خالیه .

من چی بگم برای دومین بار باید سقط کنم

توجه
توجه
توجه
ی گروه خانومانه داریم توی روبیکا مخصوص خانوما 😍😍
ب این آیدی توی روبیکاپیام بدین تاعضوتون کنم عزیزان بیاین باهم اشنابشیم همه اعضای گروه خانومای خوب وصمیمی هستن منتظرحظورگرمتون هستیم
@FA___FA784
@FA___FA784
@FA___FA784

بارداری شیمیایی بوده نمیگم ناراحت نباش چون خودمم این حال تو رو تجربه کردم ولی بهت میگم این نیز بگذرد پس زیاد غصه نخور انشاالله دفعه ی بعدی مثل من بچتو بغل میگیری

سلام عزیز دلم 🥺🥲🥲
میشه بهم درخواست بدی 🥲🥺🙏
هرروز اینجا چا‌.لش میزارم و ج.ایزه میدم 🥺🥺♥️♥️تایپیک هامو ببین و ت اخرین تایپیک شرکت کن خوشحال میشم شرکت کنی و دلمو خوش کنی 🥺🥺♥️♥️♥️😘

قلبش تشکیل شده بود

ان شا الله خیره خواهر خدا کمکت کنه

وای عزیزم چجوری

سقط شده؟

بتات از ۱۳۷۷ اومده ۴۸؟

سوال های مرتبط