💞💞💞💞❤❤❤❤
انشالله که هرچی خیره عزیزم غصه نخور😢
خونریزی داشتی؟
عزیزم انشالا که باردار بشی بازم و سالم صحیح بدنیا بیاریش
قسمت نبوده 💔🥺🥺
قلبم هزار تیکه شده اولی ایست قلبی دومی فقط ساک خالیه .
من چی بگم برای دومین بار باید سقط کنم
توجه
توجه
توجه
ی گروه خانومانه داریم توی روبیکا مخصوص خانوما 😍😍
ب این آیدی توی روبیکاپیام بدین تاعضوتون کنم عزیزان بیاین باهم اشنابشیم همه اعضای گروه خانومای خوب وصمیمی هستن منتظرحظورگرمتون هستیم
@FA___FA784
@FA___FA784
@FA___FA784
بارداری شیمیایی بوده نمیگم ناراحت نباش چون خودمم این حال تو رو تجربه کردم ولی بهت میگم این نیز بگذرد پس زیاد غصه نخور انشاالله دفعه ی بعدی مثل من بچتو بغل میگیری
سلام عزیز دلم 🥺🥲🥲
میشه بهم درخواست بدی 🥲🥺🙏
هرروز اینجا چا.لش میزارم و ج.ایزه میدم 🥺🥺♥️♥️تایپیک هامو ببین و ت اخرین تایپیک شرکت کن خوشحال میشم شرکت کنی و دلمو خوش کنی 🥺🥺♥️♥️♥️😘
قلبش تشکیل شده بود
ان شا الله خیره خواهر خدا کمکت کنه
وای عزیزم چجوری
سقط شده؟
بتات از ۱۳۷۷ اومده ۴۸؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.