حدس میزنم دختره .
از گرد بودن جمجمه ش
ای خدا شکمشوووو . خدایا بچه منم صحیح و سالم بشه
کجا رفتی برا انتی؟
دخترهههههه
تویه نخود فرنگی هستی😁😍🥰وشایددخملی
اینم یه زاویه دیگش
دختررر
دکتر چی احتمال داد؟
از اونجاش که صافه
منم میگم دختره . انگار ناز داره😅😅 حدس میزنما
دختر 😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.