سلام مامانا
۱۵ هفته رفتید سونو جنسیت درست بود؟

۵ پاسخ

بجز ۱۲ هفته مگه ۱۵ هفته هم باید سونو بریم؟؟

بله درست بود

من خاستم برم دکترم گف نمیخاد همون انومالی دقیق تره

من چهارده هفته سه روز رفتم درست بود

من ۱۵ هفته ۳ روز رفتم بهم نشون داد هم جنین هم اندامش

سوال های مرتبط

مامان فواد 👶🏻💙 مامان فواد 👶🏻💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان داداش‌ِ آجی آهو🩷💙 مامان داداش‌ِ آجی آهو🩷💙 هفته سی‌وسوم بارداری