۸ پاسخ

خدا رو شکر که مشکلی نبوده

عزیزم اصلا نگران نباش برا من بدتر از این بود مهم سونو ان تی هست اگه خوب باشه و آزمایشات ریسک بزنه مطمعن باش بچت سالمه برا منم همین استرسو دادن سلفری دادم یک ماه بعد جوابش اومد تو یک ماه اندازه ده سال پیر شدم خداشکر جوابش خوب اومد انشالا ک برا شمام صحیح و سالم هست تومان بخدا باشه چله وردار مدام ذکر بگو

خدا بزرگه

دکترتون چی گفتن ، هر راهنمایی که می کنن انجام بدین .

ریسک‌1 به 421

ریسکش اونقد زیاد نیس
نگران نباش
سلفری بده

توازمایش ریسک زده یاتوسونو

امین 🤲

چندشده گلم

سوال های مرتبط

مامان محمدحسین وتودلی مامان محمدحسین وتودلی هفته بیست‌وچهارم بارداری