۱۳ پاسخ

حالا منم 15 روز مونده

تا میتونی از این دورانت لذت ببر چون دلت براش تنگ میشه
به وقتش نی نی نازت به دنیا میاد

منم دقیقا 😅

نه جوش نزن خواهر منم هنوز زایمان نکردم ۳۸هفته و۵روزمه

خیالت راحت من هنو نزاییدم😫

منم دوماه دیگه زایمانه😕

منم تو 6 ماه گیر کردم میگم کی این 6 روز بگذره برم تو 7 از تو عقب تر هم زیاد خوشگلم غصه نخور 🤣🥺

کیا طبیعی ؟

کیا سزارین هستن

غول مرحله بعده بابا. عجله نکن☺️

منم سی ویک هفته م زیاد نمونده خواهر بیشتر راه رو رفتیم

ان‌شاءالله به موقع زایمان کنیم

من هنوز زایمان نکردم😂

سوال های مرتبط

مامان پسرم مامان پسرم هفته سی‌وششم بارداری
مامان ❤️کارن جون❤️ مامان ❤️کارن جون❤️ ۹ ماهگی