۶ پاسخ

چرا میدی عزیزم؟؟همه باید به نی نی ها بدن؟؟

برای چی این شربت میدین؟

چه مارکی بهش میدین من سانستول امگا بهش میدم میخوره

این قطره تجویز میشه امگا هم داره

تصویر

به نوزاد که شربت نمیدن تا یکسالگی اکثرأ قطره است چرا قطره پزشک ننوشته

مگه لازمه اخه!؟

سوال های مرتبط

مامان دور دونه مامان دور دونه ۱۶ ماهگی
مامان رقیه وتودلی مامان رقیه وتودلی هفته چهاردهم بارداری
مامان 🐾🥹جیگرطلا💙⚽ مامان 🐾🥹جیگرطلا💙⚽ ۱ سالگی
مامان اسرا جون🌠 مامان اسرا جون🌠 ۱ سالگی
مامان لنا جونم🫀👸🏻👑⭐️ مامان لنا جونم🫀👸🏻👑⭐️ ۲ سالگی