مامانا کسی ازاین شربت به بچه ش میده ؟

تصویر
۵ پاسخ

من میدم
البته جنبه درمانی داره و متخصص براش نوشته

اصلا نده خیلی وقته منسوخ شده
رو سیستم عصبی بچه تاثیر میزاره و عصبیش میکته

این اصن منسوخ شده
ندیا به بچه

بچه رو عصبی می‌کنه

افتضاحه بچرو خیلییی عصبی میکنه

سوال های مرتبط

مامان lian مامان lian ۴ سالگی