بهترین دارو برای اسهال نوزاد ؟؟؟؟

۴ پاسخ

پدی لاکت

اگه یه سیسی میدادی دوتا بده

اد رو بیشتر بهش بده خوب میشه

بستگی داره چی باشه من پسرم اسهال بود دکتر گفت روزی دویا سه بار اسهال محسوب نمیشه و براش زینک و آ+د خارجی نوشت گفت بده خداییش خوب شد نمیدونم حالا اثر همیناس یا نه

سوال های مرتبط

مامان دِلین🩷🎀 مامان دِلین🩷🎀 ۷ ماهگی
مامان جوجم☺️ مامان جوجم☺️ ۹ ماهگی
مامان جوجه هام مامان جوجه هام هفته سی‌وششم بارداری
مامان یازده ماهه مامان یازده ماهه هفته سی‌وچهارم بارداری