۷ پاسخ

دختر من اومد بزنه ودرتلاش بود مریض شد ول کرد کلا از دوماه ونیمی درحال تلاشه😩😂

ای جان عزیزم ماشاالله خدا حفظش کنه

ای خدا النگوهات نشکنه😂😍

فک کنم پسرا دیرتر غلت میزنن پسر من هنوز نمیزنه فقط سرشو و بدنشو تا نیمه از زمین بلند میکنه

دقیقا دختر منم ۳ ماهو ۲۲ روز غلت زد چه جالب😍

ایجاااانم خدا نگهش داره برات عزیزم 😍

چ زود ماشالا😍😍😍

سوال های مرتبط

مامان مهرآنا🦩🩷 مامان مهرآنا🦩🩷 ۱۴ ماهگی