۸ پاسخ

۴ تومن اینقد زیاد فک‌نکنم باشه

سلام عزیزی همین قد ۴ تومن که خیلی زیاد

۴ تومن خیلیههههه😐
من ۱۸۰۰ دادم دیگه جای خوب رفتم به حساب

زمان دختر من ۸۰۰ بود ۳ سال پیش انگاد

من 900 تومان دادم

خب دوباره زنگ بزن بگو سونو آنومالی هزینش چقدره

بعد آزمایشش دکتر ننوشت فقط سونوش من الان ۱۴ هفته هستم

😂اینجوری که نیست بگیم هر چی پولش بیش‌تر بهتره

سوال های مرتبط