۴ تومن اینقد زیاد فکنکنم باشه
سلام عزیزی همین قد ۴ تومن که خیلی زیاد
۴ تومن خیلیههههه😐
من ۱۸۰۰ دادم دیگه جای خوب رفتم به حساب
زمان دختر من ۸۰۰ بود ۳ سال پیش انگاد
من 900 تومان دادم
خب دوباره زنگ بزن بگو سونو آنومالی هزینش چقدره
بعد آزمایشش دکتر ننوشت فقط سونوش من الان ۱۴ هفته هستم
😂اینجوری که نیست بگیم هر چی پولش بیشتر بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.