۹ پاسخ

خیلی سخت نگیر مگر میشه بچه رو تا اخر زندونی کنی ک مریض نشه ببر بیرون ببر تو اجتماع تا عادت کنه

مشهد که انقدر گرمه حد نداره من میبرمش پارک

به نظرم سخت نگیر منم خیلی سخت میگیرم ولی پشیمونم

ما هفته ای یه بار نهایت دوهفته یه بار میبریمش خانه بازی شهربازی سرپوشیده ولی دیشب باباش بردش پارک سرکوچه من کار داشتم

هوا ک عالیه من خودمم نمیتونم خونه بمونم چ برسه ب نویان همش بیرونیم

خب چرا ظهرا نمیبرید
از ساعت ۱۰-۱۱ تا ساعت ۵ دیگه هوا گرمه
والا ما هر روز میریم چرا نریم

من میبرم همیشه دیشبم بردم
سخت نگیر

وا هوا خوبه که،ما ظهرا و عصرا میبریمش لباس گرم بپوش

خانه بازی ببر خوب

سوال های مرتبط