۱۳ پاسخ

من هربار چیز خوشگل درست کردم پسرم نخورده منم دیگه بیخیال شدم

منم انقد دوس دارم از این چیزا واسش درس کنم هربارم ک درس میکنم هیچی نمیخوره میخوره تو ذوقم دیگ درس نمیکنم
اصلا چیزی ک طعمش شیرین باشه نیمخوره
چیزای ترش و نمکی هم نمیدونم چی درس کنم

چیه گلم؟

دستورشم بده گلی

رسپی بده
چی هست؟

طرزتهیش لطفا

غزل خانم دایرکت اینستات چک میکنی ؟
پیام دادم درمورد شید لب

اصلا ب پسری پفک و تنقلات میدی؟ من اگه ندم شوهرم یا داداش و فامیلام میدن

ایجان نوشجون سامیار جونییی
چقدم خوشمزیه😍😍

به به
رسپیشو میذاری گلم؟

نوش جانش باشه

نوش جانش ماشاءالله بهتون من اصلا مادر خوبی نیستم هیچی برای بچم درست نمیکنم خاک برسرم احساس میکنم افسردم

نوش جونت فسقلک❤️

سوال های مرتبط