۱۳ پاسخ

به به چه رنگ و لعابی نووووش جانش باشه 😍

چه غذاهای خوش رنگ و لعابی
نوش جونتون

دلم خواست🤤

به به نوش جونش😍

گوارا وجودش🤍

نوش جونش گوشت بشه بچسبه به تنش عزیزم 😘

نوش جان فندق🥹

نوش جونش🤤

منم زرشک پلو ولی کاش میشد دیزاینشو برات میفرستادم حتی ازش گرفت ب سرش ولی خب چون غذاشو خورد ازش راضیم😂❤️

همشو میخوره؟

بچه من املت داره😢🤣

چه خوشرنگ و لعاب

نوش جونش

سوال های مرتبط