۱۰ پاسخ

وای چ سنگین شدید
ماروهم دعاکنید موقع زایمان

انشالله منم زودتر به تاریخ زایمانم نزدیک بشم🥺

نمیدانم اطلاعی ندارم🤭

انشالله که ب سلامتی زایمان میکنی ...منم ۵ اسفند زایمانمه (سزارین)دقیقا ۳۹ هفتم پر میشه

منم ۱۰ اسفندم ولی هنوز نزاییدم و هیچ خبری از درد زایمان نیست

باهمیم🥺 منم همچنان منتظرررر هیچ دردی هم ندارم

نوار قلب نگرفتی؟

درد نداری یا انقباض؟

روزی که قرار من زایمان کنم😁😁

منم فردا میشم ۳۹ کامل هنوز نزاییدم😥😫

سوال های مرتبط