وای چ سنگین شدید
ماروهم دعاکنید موقع زایمان
انشالله منم زودتر به تاریخ زایمانم نزدیک بشم🥺
نمیدانم اطلاعی ندارم🤭
انشالله که ب سلامتی زایمان میکنی ...منم ۵ اسفند زایمانمه (سزارین)دقیقا ۳۹ هفتم پر میشه
منم ۱۰ اسفندم ولی هنوز نزاییدم و هیچ خبری از درد زایمان نیست
باهمیم🥺 منم همچنان منتظرررر هیچ دردی هم ندارم
نوار قلب نگرفتی؟
درد نداری یا انقباض؟
روزی که قرار من زایمان کنم😁😁
منم فردا میشم ۳۹ کامل هنوز نزاییدم😥😫
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.