سلیقهایه. من بچه بدون زیور آلات بیشتر دوست دارم انگار خودش خالص دوست داشتنیه یسریا تن بچه پر طلا میکنن عین پیرزنا میشه.
اگه خوشگله و دوست داری بگیر.
ولی امنیتی اگر فکر میکنی خواهرم نوزاد بغل بابام بیمارستان بود یکی میاد ناز و نوازشش کنه گوشواره میدزده.
۲۶ سال پیش😁
الان دیگه مجهز ترن.
اینو عوض نکن بزار خونه پس اندازش بعد دوباره پول جمع دونه دونه بخر
فک کردی دقیق قیمت طلا میگیرن انقدر اجرت و مالیات سود میکشن روش که با ۴۰ جمع نمیشه
روژا النگو داره همیشه دستش بود اما حس کردم خوب نیست خطر داره
برا همین در آوردم از دستش
بستگی به خودت داره تک پوش خیلی نما داره خطرش هم بیشتره مخصوصا این دوره
میتونی هر چقدر در توانت هست طلا بگیری واسه آینده اش اما دستش نکن
بنظرم اینو در بیار بذار کنار
پولم هرچقدر داری براش یه تیکه طبا بی اجرت بگسر بذار کنار سرمایه براش
بچه طلا دست و گردنش نباشه در امنیت بیشتری هم هست
سلام عزیزم شمش براش بگیر برای آیندش و خواهشا طلا دست بچه نکن زمونه بد شده.بخاطر خودش🙏
هیچوقت واسه بچه کوچک النگو یا تکپوش نخر چون بزرگ میشه باید عوض کنی چیزای دیگ واسش بخر
اگه توانش داری بخر
بنظر من عزیزم
اگر داری ک ۴۰تومن بزار روش هزینه کن
اگر نداری اندازه پولش براش النگو بگیر وزنش ۵گرم باشه اشکال نداره
ی مدل دیگه بگیر
اگر میتونی سر بدی ،حتماااا بخر
ولی دستش نکن
دوره زمونه ای نیست ک طلا دست بچه نوزادت بکنی و اینور اونور ببری
بنظرم عوض نکن درش بیاربزارکنار ب عنوان سرمایه ایندش
هرچیم پول داری بده النگواینه ای بگی عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.