۶ پاسخ

اشتباهه محضه تو پنج ماهگی بذاری روروئک کی گفته اصلأ بعدم منسوخ شده خیلی وقته

خیلی دخترت مقایسه میکنیا ول کن بابا اصلا روروئک خوب نیست برای ستون فقرات و مغز بچه

مادرشوهر خواهرم بهم میکفت بچتو انقد رو تشک نخوابون روزی ۱۰دقیقه رو زمین بخوابون یکم سفت بشه روزی ۱۰دقیقه هم یکم تلاش کن رو پاش وایسه تا سفت بیاد حالا نمیدونم اینا تاثیر داره یا ن ولی من روپاش نگه نمیدارم ولی رو زمین میزارم یکم باهاش حرف میزنم بعد بلندش میکنم

هنوز زودشه که

من‌تازه دخترم شش ماهشه براش خریدم هنوزم شله نمیتونه خودشو نگه داره بالشت میزارم جلوش بیشتره ۱۰ دقیقه هم نمیمونه گریه میکنه

ولا دختر من هم هنوز نمیتونه انقدر خودش سفت بگیره

سوال های مرتبط