یادم رف چنددرجه تب بود بچها؟؟؟؟؟

۴ پاسخ

تب سنجت اگ جیوه ای درست وگرنه نیم تا بالا بگیر همیشه تب و

من ۳۸ تب میگیرم درواقع

37/5
شروع تب

۳۷.۵ شروع تبه

سوال های مرتبط