با چه فاشقی سرلاک بریزم ؟
نوشته ۹ قاشق!

۴ پاسخ

روش نوشته قاشق غذاخوری سرصاف.
با قرمز نوشته برای شروع 1 قاشق غذاخوری سرلاک و 5 قاشق آب اضافه کنید. بعد کم کم برسه به 9 قاشق

من ۱۵ سی‌سی اب جوشیده میریزم یه قاشق غذا خوری سرلاک
ولی خوب هر ۵۰ سی‌سی باید ۳ قاشق غذاخوری سرلاک بریزی

۹ قاشقی ک روش زده خیلی زیاد میشه چون توی اب میریزی بعد یکی‌دو دقیقه باد میکنه حجیم میشه
ته کاسه یکم اب بریز
مثلا یه قاشق کوچیک بریز یکم صبر کن حجیم شد ببین اگ ابکی بود یکم دیگ بریز
اگ سفت شد یکم اب اضافه کن

۹قاشق زیاده .هر چقدر میخوای سرلاک بریز بعد آب اضافه کن هر چقدر میخوای رقیق بشه

سوال های مرتبط

مامان سورنا👣🧜‍♂️ مامان سورنا👣🧜‍♂️ ۱۷ ماهگی