۷ پاسخ

زیاده چشمی بریز

۷۰آب بریز۴قاشق سرلاک

ن زیاده دوسه قاشق بریز و ابم ریختی که مثل فرنی بشه

تو اندازه نیازت بریز
۳۰‌سیسی اب با یک یا دو پیمانه سرلاک

من آبشو چشمی میریزم

بافتش مثل ماست بشه تقریبا نه رقیق بشه خیلی مثل آب نه غلیظ بشه

ارع بابا خیلی میشهههه
دو قاشق چای خوری بریزی کافیه

سوال های مرتبط

مامان شادمهرِعزیزم مامان شادمهرِعزیزم ۱۱ ماهگی